Kulde
Postet av Driftsleder Lille Tøyen Hageby den 8. jan 2024
Hei alle sammen.
Nå er det utrolig kaldt for tiden i oslo. Og det gjelder å kle seg godt og sørge for at det er varmt nok innvendig. Dette gjelder også for vannrør. Det er veldig mange som opplever problemer med frossent vann i leilighetene.
Det eneste som hjelper mot dette er varme.
Opplever dere at det mangler vann, så må dere kontrollere at alle rom som har vannrør i seg, har tilstrekkelig oppvarming. Alle andelseiere er ansvarlig for sine egne innvendig vannrør, fra første stoppekran.
Har dere problemer med vannet, og dere trenger hjelp så er det rørlegger som må ringes. Vi vaktmestere får ikke gjort noe annet en hva dere får selv utført. Sørg for å få varmet opp boligen.
Ta også vare på hverandre. Har dere en eldre nabo rundt dere, så spør om de trenger hjelp til å få opp varmen.
Marius Ilstad
Siste fra Driftsleder Lille Tøyen Hageby
Stenging av vann Lilletøyen
12.06.2026
Stenging av vannet på deler av Lilletøyen.
22.05.2026
Sykler
15.05.2026
Lindetrær
05.05.2026
Rensing av septiktank
27.04.2026